Take a flight

Het concept van Take a Flight was een ontmoetingsplatform voor studenten om nieuwe contacten te leggen tijdens de corona-lockdown. In plaats van Tinder waar mensen je kunnen beoordelen op hun uiterlijk, worden mensen beoordeeld op hun persoonlijkheid en elkaars interesse.

Category
UI/UX
Client
School project

Project Description

Toen ik bij Provrex werkte, waren we bezig met het ontwikkelen van een VR-game voor de Quest 2 en 3, genaamd Moorhuhn. In de game waren er op dat moment weinig unieke wapens beschikbaar. Ik kreeg daarom de taak om een reeks unieke wapens te modelleren.

THE STORY

Een ander schoolproject was het maken van een applicatie genaamd Take a Flight. Het concept van deze app was een ontmoetingsplatform voor studenten om nieuwe contacten te leggen tijdens de corona-lockdown. In plaats van Tinder waar mensen je kunnen beoordelen op hun uiterlijk, worden mensen beoordeeld op hun persoonlijkheid en elkaars interesse. Hierin krijgen de gebruikers elkaar niet te zien aan de hand van profielfoto's, maar aan de hand van hun eigen gemaakte avatar.

OUR APPROACH

Tijdens het maken van de applicatie was ik verantwoordelijk voor het maken van de gehel prototype in Adobe XD. Dan kun je denken aan het maken van alle illustraties, interface en het koppelen van alle pagina's. Als laatste was ik verantwoordelijk voor het filmen en editten van onze promotievideo.